Bangkok

Piuneze cu povești și poze:

► Casa lui Jim Thompson din Bangkok

Pe lista punctelor de interes din Bangkok, rezervă-ți o jumătate de oră/ o oră și 100 de bahți (aproximativ 3 euro) și pentru casa lui Jim Thompson…citește

Bangkok de la înălțime

Amatori de înălțimi, nu puteam rata o urcare pe cea mai înaltă clădire din Thailanda : Baiyoke Towe…citește

► Pentru iubitorii de fructe- Thailanda ne așteaptă!

Cum am promis aici, trebuie să povestim separat despre fructele pe care le-am descoperit în Thailanda. Așa că am revenit…citește

Read More

Krabi

Piuneze cu povești și cu poze:

Despre Krabi și cum am ajuns să mergem acolo – ep. 1

Planul îl aveam de câteva luni bune : trei zile în Bangkok la dus, șapte zile în Phuket și insulele Phi Phi, și din nou, trei zile în capitala Thailandei, la întors…citește

Ao Nang- în Krabi ep. 2

Când am ajuns pe aeroportul din Krabi, deja se lăsase seara. Am luat un taxi până în Ao Nang, care era la aproximativ 30 de km…citește

► Excursie la Tiger Cave Temple- Krabi

Într-una din zilele petrecute în Ao Nang, am hotărât să facem o excursie. Oferta era destul de generoasă…citește

► La piața de noapte din Krabi

După cum am promis data trecută, revin cu continuarea poveștii legată de excursia pe care am ales-o pentru o după-masă în Krabi, și care a început cu Tiger Cave temple și o priveliște minunată…citește

Pentru iubitorii de fructe- Thailanda ne așteaptă!